Доставка та встановлення в будь-якій точці країни

тел +38 (0512) 709 169, +38 (067) 253 77 47

info@willeco.com.ua

Гарантія

Гарантійні умови

1. Завод-виробник гарантує відповідність котла обов’язковим вимогам ТУ У 25.2-30625659-001:2015 за дотримання правил монтажу, зберігання, транспортування та експлуатації.

2. Гарантійний термін експлуатації – 36 місяців із дня продажу.

3. Протягом гарантійного терміну проблеми, що виникли з вини заводу усуваються представниками заводу-виробника або місцевими сервісними службами з доставкою необхідних запасних частин за рахунок заводу-виробника. Про виконання ремонту має бути зроблено відмітку у цьому посібнику.

4. У разі виходу з ладу будь-якого вузла котла в період гарантійного терміну експлуатації спеціалізована монтажно-налагоджувальна організація складає акт про перевірку котла, який разом із заповненим відривним гарантійним талоном, копією талона на введення котла в експлуатацію та дефектним вузлом направляється власником виробнику.

Попередньо власник телефоном повідомляє виробнику про вихід котла з ладу. Якщо підтверджується, що поломка сталася з вини підприємства-виробника, то усунення недоліків, ремонт чи заміна дефектного вузла проводиться з допомогою виробника.

За відсутності дефектного вузла або акта підприємство-виробник претензії не приймає.

УВАГА ! Власник котла втрачає право на гарантійне обслуговування, а виробник не несе відповідальності, не гарантує безвідмовну роботу та знімає котел з гарантії у випадках:

• недотримання правил монтажу, експлуатації, обслуговування казана;

• недбалого зберігання, поведінки та транспортування котла власником або торгуючою організацією;

• внесення змін чи доопрацювань власником у конструкцію котла, які не передбачені нормативними документами підприємства – виробника;

• відсутності штампу торгуючої організації в талоні на гарантійний ремонт та свідоцтво про продаж.

• у разі розморожування або перегріву з подальшою подачею холодної води, внаслідок чого виникла тріщина котла.

Після продажу котла претензії щодо некомплектності та механічних пошкоджень не приймаються.

5. У разі виходу з ладу будь-якого вузла котла в період гарантійного терміну експлуатації з вини власника або несправності котла після закінчення гарантійного терміну експлуатації, виробник може провести заміну або ремонт несправного вузла за рахунок власника.